Marzec, 2011

zimowa Mazovia - Mrozy

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 04.04.2011 | Komentarze 2

Zaczęło się źle, przez dzień poprzedni. Trochę świętowaliśmy urodziny mojego przyszłego chrześniaka, a potem poszliśmy po sąsiedzku ze Szwagrem do Niewe. Nie obyło się bez kolejnych głębszych. Na drugi dzień, po nocy poza domem, czułem się po prostu źle. No cóż, trzeba jechać. W miarę szybko docieramy na miejsce, ale mamy mały niedoczas. W pośpiechu prawie zapomniałem założyć numeru startowego. Start był yjątkowo ostry i szybki. Tak jak Niewe, ja również przez pierwsze 20 km czułem skutki wczorajszej nocy. Później wszystko puściło i jechało się w miarę OK. Na mecie okazało się, że mam kilka minut przewagi nad Niewe. Potem słynna zupa "Zamanówka" i pogawędki z ziomalami, których poznaliśmy w Karczewie. Po umyciu rowerów wracamy na rozdanie nagród i tkwimy tam ponad 2 godziny, z głupią nadzieją, że wygramy zacny rower. Oczywiście dupa z tego. Pozytywnym elementem tego stania było kupe śmiechu i osobiste poznanie CHE. Z niczym wracamy do domu.
Kategoria zawody

bez targowania wybrałem piwo

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 01.04.2011 | Komentarze 0

Miał być wypad na Targi rowerowe. Więc z Niewe pojechaliśmy w kierunku Powsina, gdzie po drodze zgarnęliśmy mojego Szwagra. Generalnie bez celu pokręciliśmy się po okolicy, zaliczając niezłe błoto. Im bliżej centrum tym mniej czasu i większa ochota na piwko. W związku z tym olewamy targi i jedziemy na jedno głębsze ;) W ten sposób nasz plan poległ, ale w cale nie żałuję tego ;)
Kategoria weekend

zimowa Mazovia - Józefów

Niedziela, 6 marca 2011 · dodano: 07.03.2011 | Komentarze 0

Przyszedł czas na kolejną zimową Mazovię. Jak zwykle jadę z Niewe, w sensie zabiera mnie po drodze. Na miejscu spotykamy jeszcze Scrubbiego szybki przegląd sprzętu i zachciało mi się dopompować koło z cholernym presto. Nakładka na presto odkręca mi zaworek i całe powietrze sru !!!! Szybka zmiana dętki i gotowy na start. Starujemy z 8 sektora. Na samym początku odjeżdżam Niewe i więcej go nie widzę. Trasa super, szybka, zmrożona, jedzie się naprawdę fajnie. Sprzęt OK, kondycja nawet też. Nie sądziłem, że w lasach jest jeszcze śnieg. Były momenty śliskie, nawet jakieś zamarznięte strumyki, ale generalnie jechało się spoko. Były górki i szybkie zjazdy. Po niespełna 2 godzinach melduję się tym razem cały na mecie. Niewe dostał 8 minut, a Scrubby 10. Awansowałem do 4 sektora, a wiec całkiem nieźle ;) Po maratonie trochę obiadujemy w stołówce i wracamy do domu. Teraz trza czekać pewnie już na wiosenne Mrozy.