Maj, 2012

miało coś być, a wyszło jak zwykle

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 01.06.2012 | Komentarze 2

Tym razem rano trochę dłużej.
Po pracy ustawiałem się z Niewe. Może jakieś Zegrze, czy coś podobnego.
Jednak życie weryfikuje takie plany. Najlepsze pozostają spontany, a nie zaplanowane ustawki.
Obowiązki wobec starszego dziecka, w przeddzień Dnia Dziecka, spowodowały, że musiałem szybciej wracać.
Jednak z Niewe i tak się ustawiłem, co by go gdzieś odstawić.

Jakież było moje zdziwienie, jak pod moim zakładem stawiła się jeszcze Che i Janek ;)
Po krótkich ustaleniach, gdzie każdy powiedział co może, a czego nie i jak długo może, a jak długo nie ustaliliśmy, że jedziemy do Latchorzewa.
Smętnie ruszyliśmy. Po drodze Niewe nas przeciągnął wzdłuż S8, a Janek po Bemowskim lesie. W końcu dojechaliśmy do knajpki w Latchorzewie. Oni pili, ja jadłem. Dalej ich zostawiłem i wróciłem na łono rodziny.

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 01.06.2012 | Komentarze 0

Rano standardowo. Znacznie chłodniej, a na DDR wciąż dużo ludzi.
Trochę dłużej po pracy.

Wtorek, 29 maja 2012 · dodano: 01.06.2012 | Komentarze 0

Srana do pracy.
Powrót był ucieczką przed deszczem. Zaczęło padać 3 m przed domem ;)

ciężka praca w poniedziałek

Poniedziałek, 28 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 0

Po wczorajszym dniu, po nocy spędzonej na wygnaniu, w sensie w dużym pokoju, rano cieżko było się zwlec. Jednak nie wymiękam i jadę na rowerze. Ciepły poranek, wiec spokojnie sobie dojechałem.
Pomimo, że Niewe szukał wrażeń, powrót bezpośredni do domu, bo musiałem zająć się najmłodszym. Na DDR istny wyścig rowerowy. Dużo ludzi i każdy ciśnie ile może ;)

Lublinem do Torunia ;)

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 5

Kolejna Mazovia, tym razem w korernikowym Toruniu.
Jedziemy specwozem, który zorganizował Radek. Miejsc zbiórki to Borzęcin, a więc muszę dojechać na kołach. Po drodze umówiony jestem w Babicach z Jankiem, który lekko się spóźnił. Na miejsce dojeżdżamy parę minut po czasie, gdyż na Warszawskiej tajniacka policja kazał nam jechać durną ścieżką dla rowerów. Nie protestowałem i zjechałem z asfaltu ;(

W Borzęcinie stoi już nasza fura. Duża, czerwona, 7 osobowa, z dużą paką ;) Jest już Niewe i Rooter, który w końcu debiutuje w tym roku na maratonie. Dodatkowo poznaję jeszcze koleżankę Zofię ;)

Szybko się pakujemy i zaczyna się epicka podróż. Nie wiem co sobie pomyślała o nas Zosia, ale momentami było ostro ;) Mknąc bocznymi drogami sprawnie docieramy na Motoarenę. Wypakowujemy z paki kompletne rowery i ruszamy na przysłowiowe siku i sprawdzenie cipów. Na samej już arenie spotykam Che, która dojechała ze swym teamem.

W sektory i start. Początek to standardowa kałuża piachu na samym starcie. Kawałek na nogach udaje się bez szwanku minąć ten bajzel. Potem ostro w pedał. Jedzie się dobrze. Sporo wyprzedzam. Nawet w pewnym momencie doszedłem Che, ale tyle co ją zobaczyłem na agrafce i później już mi nie było to dane. Pogoda super. Lasy suche. Pełno kurzu i sporo piachu. Trasa prawie identyczna jak w zeszłym roku. Ominęli jeden sztywny podjazd i puścili trasę po suchym lesie.

Po rozjeździe na Giga luźniej, ale mimo to cały czas ktoś jest w zasięgu wzroku. Jadę w miarę sprawnie. Kryzys dopada mnie na długiej prostej, która cały czas lekko idzie ku górze. Liczyłem na prostą końcówkę z zeszłego roku. Jednak Org ostatnie 10 km bezsensowanie wywinął po singlach w lesie, co mi lekko psychę zryło ;)

Sama końcówka już znana. Przelatuję po piachu, który był problemem przy starcie i wpadam na stadion. Zmęczony, ale zadowolony ;)

Na mecie jest już Che i Radek. Dostałem jak zwykle ze 20 minut ;) Jest też Rooter. Machnął Mega jak trza i jest nawet zadowolony z tego powodu ;)
Chwilę czekamy na Niewe i Janka. Piwko, dekoracja Che (była druga), micha, lekkie ochlapanie twarzy (jak dostanę fotki to może pokażę twarz), drugie piwko i zaczynamy zbierać się nazad.

Powrót oczywiście był równie zryty jak jazda do Torunia. Zaczyna się oczywiście od piwa na rogatkach. Później był jeszcze kameralny wiejski sklep, z zajebistą sprzedawczynią. Ten sklep został wytypowany przez na przystanek jadąc jeszcze do Torunia. Ujął nas tym, że o godzinie 8:30 stało pod nim mnóstwo miejscowych trolli ;) Zatrzymujemy się. Lecę sprawdzić, czy czynne. Otwieram drzwi, pytam czy otwarte. Po stwierdzeniu, że TAK oznajmiam, że przywiozłem ze sobą cały autobus. Na to ekspedientka do mnie – cyt: „Pierdo….lisz” ;) Po tym przywitaniu machnąłem ręką na resztę ;)

Po kolejnej konsumpcji jedziemy dalej. Miała być jeszcze grochówka wojskowa, ale się już skończyła ;) My kończymy z hotdogiem na Orlenie i jeszcze na jednym izobroniku.

Do Domu Zła docieram lekko nieczeźwy ;) Na szczęście Radek zlitował się i podrzucił mnie i Janka do Babic. Z Babic na kołach wężykiem do domu. Dopiero jak wszedłem do domu zorientowałem się, że trudno jest mi udawać czeźwego, ale jakoś przeżyłem.

Z racji, że nasz specwóz zdał egzamin w 100%, a Radek dobrze prowadził, jest plan, że tym razem Toruniem pojedziemy do Lublina ;) We will see ;)
Kategoria zawody

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 3

Standard, do i z - nic więcej nie pamiętam ;)

spontan

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 25.05.2012 | Komentarze 3

Z rana do pracy.
O dziwo, za Zachodnim mijam Hipka, który jedzie w przeciwną stronę ;) Może wraca już z roboty?

Po południu ustawka z Niewe. Później okazuje się, że dołącza jeszcze Janeczek. Zbiórka u mnie pod zakładem. Szybka decyzja i lecimy na Pruszków.

W Pruszkowie wiadomo kto mieszka - dzik Radzik. Szybki kontakt telefoniczny i już został przekonany do krótkiego wypadu na ... izobronika.

Sprawnie i z wiatrem docieramy do Radzikowej chaty. Potem razem jedziemy na Radzikowe single. Janek na ostrym, ja z sakwą, więc szaleć nie mogliśmy.

Po krótkiej pętli głód i pragnienie kierują nas na lekko gazowaną Łomżę z kija ;)
Co to był za lokal. Radku ........, co za ciałka ;)

Tam pijemy piwo i spożywamy jeden z lepszych obiadów, które jadłem ostatnio. Super wypas. Potem okazało się, że cena też wypas, ale co tam, warto było.

Po konsumpcji Radek odwozi nas kawałek i wraca. My przecinamy nową A2, albo S8, w sensie autostradę, przecinamy też poznańską drogę i lecimy na Umiastów. Tam Niewe ucieka do siebie, a my z Jankiem lecimy na Babice i Latchorzew. Janek odbija na Klaudyn, a ja spokojnie docieram na miejsce.

Kolejny spontan już w poniedziałek ;)

szybko i na temat

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 0

Praca i powrót.
Ciepło, tłoczno.
Średnia rośnie, ludzie przeszkadzają i tyle ....

armagedon

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 3

Ciepło, z rana na krótko ;)
Po południu ilość rowerzystów na DDR przekroczyła max.
Pierwszy raz widziałem korki, a nawet jeden dzwon kilku rowerzystów za tunelem pod Zachodnim.
Dalej spotkałem Bohdana z Gerappy. Pogadalim o ostatnim maratonie w Otwocku, gdzie ratowałem go po zderzeniu z drzewem. Okazało się, że połamał dwa żebra i do dzisiaj coś tam go boli.
I nagle pssssssssss - złapał gumę. Spytałem się, czy ma wszystko i trochę snobistycznie pognałem dalej do domu.

praca z nowym celem ;)

Poniedziałek, 21 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 7

Rano do pracy. W tłoku rowerzystów, ale z ambitnym celem.
W ramach pracowej, ekologicznej inicjatywny, na Endomondo mamy rywalizację: 10 tys km do 18.06. Zabawa o przysłowiową pietruszkę, ale teraz kręcenie ma jakiś większy sens ;) Dołączyłem i ambitnie dokladam swoje cegiełki. W związku z tym z pracy wracałem trochę dłużej, a co, kto mi zabroni, żona nie czyta BS ;)