spontan

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 25.05.2012 | Komentarze 3

Z rana do pracy.
O dziwo, za Zachodnim mijam Hipka, który jedzie w przeciwną stronę ;) Może wraca już z roboty?

Po południu ustawka z Niewe. Później okazuje się, że dołącza jeszcze Janeczek. Zbiórka u mnie pod zakładem. Szybka decyzja i lecimy na Pruszków.

W Pruszkowie wiadomo kto mieszka - dzik Radzik. Szybki kontakt telefoniczny i już został przekonany do krótkiego wypadu na ... izobronika.

Sprawnie i z wiatrem docieramy do Radzikowej chaty. Potem razem jedziemy na Radzikowe single. Janek na ostrym, ja z sakwą, więc szaleć nie mogliśmy.

Po krótkiej pętli głód i pragnienie kierują nas na lekko gazowaną Łomżę z kija ;)
Co to był za lokal. Radku ........, co za ciałka ;)

Tam pijemy piwo i spożywamy jeden z lepszych obiadów, które jadłem ostatnio. Super wypas. Potem okazało się, że cena też wypas, ale co tam, warto było.

Po konsumpcji Radek odwozi nas kawałek i wraca. My przecinamy nową A2, albo S8, w sensie autostradę, przecinamy też poznańską drogę i lecimy na Umiastów. Tam Niewe ucieka do siebie, a my z Jankiem lecimy na Babice i Latchorzew. Janek odbija na Klaudyn, a ja spokojnie docieram na miejsce.

Kolejny spontan już w poniedziałek ;)