Lipiec, 2011

Urlop - Śmietnik

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 1

Pierwszy dzień urlopu. Tym razem wakacje w górach z rowerem i rodziną. Jak zwykle jedziemy do moich ukochanych Jaworek. Pierwsza wycieczka w miarę lajtowa. Droga na tzw. "Śmietnik". Cały czas do góry, ale łagodnie i znośnie. Jadę ze Rooterem i synem. Nawet nikt nie narzeka i powoli pniemy się w góry.
Śmietnik © Goro

Droga jakaś taka uporządkowana i miejscami poprawiona. Po 14 km podjazdu i trawersów zaczynamy zjazd. Staram się wszystkich asekurować, ale moja masa pcha mnie w dół. W pewnym momencie natrafiamy na roboty drogowe, które właśnie przygotowują drogę po drugiej stronie góry. Miejscami luźne kamienie. Nagle pojawiają się maszyny, a za nimi koleiny z błota. Jakoś przeleciałem, ale Kacper nie wydolił i było klasyczne OTB. Poobijał się bidny i poobdzierał. Oczekiwany przez nas 10 km zjazd przerwany został wywrotką. Dalej już do Bacówki i dalej do domu.
Po opatrzeniu jedziemy jeszcze wieczorem wszyscy na Biała Wodę. Tym razem mój najmłodszy debiutuje w rowerowych siedzisku. Nawet mu się podobało ;)
Kategoria >100

mokry piątek

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 0

Rano do pracy i powrót.
Wieczorem, prawie jak zwykle w piątek trza się zarejestrować na Mazovię w Szydłowcu. Przed planowanymi wakacjami, biorąc pod uwagę zdjęcia z objazdu i prognozy, postanowiłem nie brać udziału. Później okazało się, że miałem rację.
Trochę czekałem na Niewe, który przedzierał się przez burzę do mnie. W końcu dotarł, jednak jak ruszyliśmy znowu lunęło. Musieliśmy odczekać na przystanku, a potem przenieść się do knajpy coś zjeść i napić się. Spędziliśmy tam chyba z 1,5 godziny i odechciało nam się jechać dalej.
W końcu przestało padać. Z Mazovii już nici, ale miałem sprawę do załatwienia na Gocławiu więc ruszamy.
Pierwsza skucha na Polach Mokotowskich - mój kapeć. Brudna wymiana, jedziemy dalej. Druga dziura u Niewe na Belwederskiej. Z przygodami docieramy do celu.
Potem jeszcze wizyta u mojego Szwagra na Korkowej, gdzie robimy po piwku i wracamy.
Powrót był równie piorunujący, kiedy wybuchła mi opona na wiadukcie przy 35 km/h. Dalej z buta do domu, na szczęści miałem blisko. Niewe pognał w ciemności do siebie i tym razem sarenki nie zajęły się nim ;)
Kategoria weekend

Do pracy i znowu do serwisu

Czwartek, 7 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

Do pracy na Cubie. Potem do Skiteamu. Tym razem kaseta jest. Na miejscu, za całe 10 PLN zmieniłem napęd. Bałem się o przednie tarcze, ale na szczęście wszystko gra. Obawiałem się, bo w niedzielę jadę na urlop w góry, więc chciałem mieć wszystko sprawne.
Dodatkowo wziąłem błotniki i gustowny koszyczek na bidon. Generalnie mało co zaoszczędziłem, a ceny po moich 38% zniżkach podobne jak na Allegro.

Na darmo ;(

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

Powoli, ze skaczącym napędem do Skiteamu po zamówioną kasetę. I co dupa. Nie ma. Ktoś zapomniał, ktoś nie dopilnował. Na szczęście mam blisko więc się przejechałem.

Praca i Skiteam

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 1

Do pracy i powrót. Wieczorem wybrałem się do Skiteamu, zobaczyć co mają i zrealizować moje zniżki. Roweru nie kupuję, chętnego też nie znalazłem. Jadę zobaczyć kasetę, łańcuch, może jakiś ciuch. Po założeniu poprzedniego łańcucha wszystko skacze ;(
Poza tym, że ten sklep to moloch to asortyment mizerny. Kasety nie mają, ale sprowadzą na jutro z 17 stycznia - Ok. poczekam. Łańcuch jest na miejscu. Ciuchy tak cholernie drogie, że nawet ze zniżką ciężko coś wybrać w sensownej cenie. Patrzyłem też na rękawiczki, ale poniże 100 PLN nic nie ma. Zatem poza napędem i błotnikami nic nie znalazłem.

praca

Poniedziałek, 4 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

Do pracy i z powrotem. W końcu przestało padać.