banał

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 10.04.2014 | Komentarze 0

Z rana do pracy.
Po pracy jadę do serwisu. Szukałem sklepu, który był na Sokołowskiej. Okazało się, że są na Powstańców, zaraz koło domu.
Zajeżdżam. Nie mają tego co chcę. Czekają na dostawę. Muszę napę zamówić na Allegro, aby na Harpa złożyc rower. Przy okazji kupuję najtańszy łańcuch do mieszczucha + spiknkę.
Wieczorem dokonuję transplantacji. Organ przyjął się, tylko spinka nie chciała zaskoczyć. Zostałem w czarnej dupie. Cube rozłożony. Mieszczuch bez sprawnego napędu. Zostaje mi jutro autobus. Fak.

Opowieść ma dalszą część.
W sobotę z najmłodszym idę do serwisu.
Pan jednym ruchem odpowiednich szcypiec robi "klik" i po temacie.
Wracam na nogach do domu.
W niedzielę jestem umówiony z Jankiem na przepał przed Harpem.
Coś mnie tknęło iw niedzielę rano sprawdzam mieszczucha, czy łańcuch przyjął się na singlu. Oczywiście NIE !!!!!
Próbuję przeszczepić kawałek starej kasety.Nie pomaga. Rezygnuję i odmawiam Janka. Niedziela mija w gronie rodzinnym. Poniedziałek zapowiada się autobusowy.

Wieczorem  dumam i kumam. Przecież wystarczy odwrócić singla. O 21 lecę do piwnicy. Robię operację i BINGO. Wszystko bangle jak ta lala. Zły jestem, że mi niedziela nie wypaliła, ale cieszę się, że poniedziałek będzie na kołach. I tak, taki banał, ale tyle pisania .......