Pechowa Zimowa Mazovia - Mrozy

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 5

Dla odmiany to ja zgarniam Niewego po drodze, no może nie po drodze, ale zabieram go na pokład mojego pojazdu, bez cupholderów ;)
Na miejsce docieramy w miarę sprawnie, ze sporym zapasem. Wszystko fajnie, słonko świeci, tylko piździ jak w kieleckiem.
Robimy mały rozruch, jadąc na początek trasy, która okazuje się nie naszą trasą ;)
Jadąc już w kierunku sektorów, przy zerowej prędkości zaliczam klasyczne OTB. Nie zauważyłem krawężnika i przeleciałem przez kierę. W sumie nic się nie stało, więc szybko się pozbierałem.
Tuż za moim sektorem stał Radzio. Coś tam pogadalim i się zgadalim, że nasz początek trasy to było Hobby, a nie Mega. Wiedziałem już, że nie trzeba skręcać z asfaltu tak szybko.
Start. Tempo duże. Na prostej prawie pod 50 km/h. Staram się utrzymać. Po skręcie z asfaltu (tym prawidłowym) i wyjeździe z lasu wpadamy na szeroką drogę wiejską, pokrytą błotem. Pod błotem zmarznięte koleiny po samochodach. Ktoś przede mną zaczyna tańczyć na rowerze. Jak mam chwilę zawahania, tylne koło uskoczyło, a ja nie wypiąłem SPD (dwa razy próbowałem ruszyć nogą). No i elegancko plask w te błoto. Poczułem swoją dupę i łokieć. Moje białe wdzianko trochę zmieniło kolor. Wyglądało to tak:
Mazovia Mrozy © Goro

Rower na bok, okulary od razu zaparowały, poprawiłem tylne koło (coś było luźne na zacisku), pozbierałem się i pocisnąłem dalej.
Jechało mi się dosyć ciężko. Sporo osób mnie wyprzedziło, wraz z Radziem, Jurkiem i Dawidem z firmy. Straciłem trochę ducha walki. Dodatkowo za dużo spuściłem trochę powietrza z tyłu i mi wszystko się bujało.
Trasa super. Było wszystko: śnieg, lód, piach, błoto, podjazdy, zjazdy, wąsko, szeroko. Pod koniec odzyskałem trochę sił i urwałem się grupce z którą jechałem od dłuższego czasu.
Na metę wpadam totalnie brudny i nieźle styrany. Pierwszą osobę która spotykam to Che, która dojechała do nas na kołach. Potem okazuje się, że Radziu dołożył mi z dużą nawiązką za Karczew. Stojąc do myjki zauważyłem spory opór na tylnym kole. Po upadku (pierwszym lub drugim) zacisk się przesunął i jechałem większość trasy z zablokowanym kołem ;(
Niewe wpada minutę za mną.
Po wszystkim idziemy na zupę. Dalej Niewe i Che jadą na kołach. Ja sam wracam furaczem do W-wy.
Mam nadzieję, że limit niefartu na ten sezon wyczerpałem. Podobnie jak w zeszłym roku jedyną awarię miałem na zimowej Mazovii ;)
Kategoria zawody

Niewe
| 19:46 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Generalnie Theli masz rację. Ale tylko generalnie.
Bo od każdej sytuacji są wyjątki. W tym właśnie wyjątku, co by Goro nie robił dupencja i tak zapamięta tylko mnie. Wiesz jak jest ;)
Goro
| 19:33 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Normalnie szyjecie jak Spadkobiercy ;)
Zaraz powstanie niesamowita historia z elementami miłości, zdrady oraz czarnym charakterem ;)
theli
| 19:24 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Che: to jest niezły sposób na zwrócenie na siebie uwagi. Bo którego bajkera w trykotach dupencja zapamiętała jeśli nie tego, który padł jej do stóp?? Pewnie tylko pomyślała "fajny chłop, szkoda że duchowny i celibat trzyma" ;)
Goro
| 14:13 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj oj tam, oj tam ;)
teraz wszystkie newsy mówią o innym upadku ;)
CheEvara
| 09:30 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Taaaaaaa, krawężnika nie zauważyłeś:P:P
Wieść gminna niesie, że za dupencją w rajstopach i kozakach Ci głowa latała. Ale w sumie o tych rajstopach w tefauenie mówili, to Ci się nie dziwię:D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma