Szwagrowe Ciało

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 7

Ja to mam całkiem fajnie. Mam dwóch Szwagrów i dwoch jeździ na rowerze.
Dzień wolny. Niewe ma inne plany. Ustawkę robie właśnie z dwoma wyżej wymienionymi. Cel jasno określony - działka Rootera, gdzieś za NDM.

Szwagier, nie będący Rooterem, dojeżdża do mnie samochodem. Razem jedziemy do Łomianek, gdzie czeka na nas Rooter. Razem ruszamy przed siebie. Trasa głównie asfaltowa. Starą siódemką dojeżdzamy do Czosnowa i dalej do NDM. Za miastem robi się pusto. Lecimy asfaltami. Postój robimy w Jońcu na piwko. Na miejsce docierami w całkiej niezłej formie.

Na miejscu okazuje się, że mamy jeszcze kurs po kiełbę i izobronik.

Po posiłku powoli zbieramy sie nazad. Rooter miał zostać i wracać z familią, ale nie miał jeszcze dosyć i wraca z nami do W-wy.

Powrót bardzo szybki. Do NDM docieramy po 1,5 godzinie ze średnią bliską 30km/h. Panowie oglądają mój zad i chyba to lubią ;)

Powrót tą samą drogą. Na wysokości Palmir Rooter ucieka w kierunku KPN. My ze Szwagrem lecimy dalej do W-wy.

Fajny dzień. Fajna jazda. Duży respect dla Szwagrów, że przejechali całość i nie umarli ;)
Kategoria weekend

rooter
| 08:29 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj Na szczęście nie miał białych prześwitujących trykotów :)
Goro
| 21:25 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj oooo samo, to najlepsze rozwiązanie ;)
Niewe
| 21:23 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Chciałbym napisać, że zrobię wszystko, żeby tak nie było.
Ale nie napiszę.
Bo wiem, że i tak nic z tym nie zrobię.
Ale może samo wyjdzie :)
Goro
| 21:19 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj i niech tak zostanie ;)
Niewe
| 21:16 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Od pewnego czasu mogę "podziwiać" tylko przez potężną lornetkę. Nie starcza siły na bliższe zapoznanie :P
Goro
| 21:12 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Znasz i lubisz ten widok ;)
Niewe
| 21:00 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Twój tyłek przesłonił im cały świat :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob