SIŁA !!!!!

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 7

Trza było dużo siły, bo wiało przeokrutnie.
W zeszłym tygodniu nie wyszło. W tym tygodniu ustawka w Domu Złym. Miała być asfaltowa pętla kole 50 km. Ruszam z domu o 10. Jadę Warszawską, bo w lesie syf. Nie wiem na co liczyłem, ale dojazd masakra. Prędkości rzędu 18-20 km/h i zero ruchu. Myślałem, że może jakiś traktor, albo inny zawalidroga pomoże mi dojechać. Niestety - sam musiałem walczyć. Potem okazało się, że mijał mnie Rooter, co oznajmił SMS-em ;)
W Domu Złym prawie już gotowi. Miał być z nami jeszcze Scrubby, ale wymiękł ;(Niewe zdejmuje jeszcze kolce, a Che dmucha se w kółka. Ja też zrobiłem szybki serwis siodełka, bo piszczało jak cholera. Ja też se jeszcze dmuchłem w kółka i bez większych ceregieli ruszyliśmy w kierunku Szklarskiej Poręby (czyt. Żelazowa Wola ;)
Dmuchało przeokrutnie. Tempo poniżej 20 km/h. Jednak słońce i dobre humory powodowały, że jakoś kilometry uciekały nam. Plan w swojej prostocie był genialny. Powrót zapowiada się iście epicki, to znaczy z totalnym wiatrem w plecy ;)
Takie pchanie pod wiatr szybko wyssało z nas siły. Trza było szukać sklepu, gdzie posililiśmy się kiełbasą, drożdżówką i piwkiem. Szybko robi się zimno wiec jedziemy dalej. Żelazową Wolę w końcu osiągnęliśmy i szybko udaliśmy się w drogę powrotną. Zmiana jazdy radykalna. Tempo szybko wzrosło. W związku z faktem, iż pora robiła się już mocno popołudniowa, zaczynam pilić na szybki powrót. Omijając główne drogi wracamy prawie tak samo jak przyjechaliśmy. Odstawiam Niewe i Che w Domu Złym i dalej lecę Warszawską do domu. Tutaj pobijam chyba wszelkie rekordy średniej prędkości. Do Babic docieram w coś około 25 minut ze średnią prędkością około 35 km/h ;) W domu jestem po 40 minutach ;)
Pierwsza setka w tym roku. Nie ukrywał, że się zmachałem solidnie. W ten sposób zaczynamy przygotowania do nadchodzącego Harpa, bo nasz kondycja jest w dalekiej, czarnej dupie ;)

Kategoria weekend

Niewe
| 20:12 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Właśnie "puki" pamiętam... ;)
Muszę ostrzec personel naszej Harpaganowej kwatery, żeby już budowali solidny schowek na cukier :)
CheEvara
| 20:09 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Ale Goro przyznaj, że bardzo pomaga Ci CUKIER;)
Goro
| 10:57 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Harp tuż tuż ;)
josiv
| 10:56 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj No nieźle nieźle jest wola w narodzie.
Niewe
| 10:37 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Tfardym czeba być, nie miętkim :)
Wyjazd bardzo udany.
Goro
| 10:04 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj nawet więcej, bo nawrotka była jak na liczniku miałem 60 km ;)
Fajnie widać to na wykresie powyżej, gdzie prędkość wzrosła radykalnie.
W kilka osób jedzie się raźniej. Do tego suchy asfalt i 4 bary w kołach ;)
Nie ukrywam, że się ujechałem ;)
zarazek
| 09:19 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Osz kurna. ~50 km pod ten upierdliwy niedzielny wiatr? Że też wam się chciało. :) Ja się schowałem przed wiatrem do lasu - już wolę grzęznąć, niż wieźć po asfalcie 2 worki z cementem. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa widzi