Czerwiec, 2012

Trzepactwo nr 2

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Ranek po meczu ;) Rodzina śpi. Jedyny moment, aby się ruszyć jeszcze w ten weekend. Ruszam coś około 6:30. Trasa już standard. Do Leszna pod wiatr. Trochę się męczyłem. Po skręcie na NDM już lepiej. Boczny wiatr już pomaga i nie jest już wmordewindem. Od Czosnowa lekko z wiatrem. Do Łomianek nie schodzę poniżej 30 km/h, co pozwala wykęcić niezłą średnią ;)

Ciekawe, że całość tej trasy zrobiłem na czczo, na pół bidonie izotoniku. Pamiętam, że za małego, ta trasa to było super wyprawa, z postojami, jedzeniem i zgonem na koniec ;)

Cikawostka nr 2. Jeżdżę na rowerze całe życie, ale nigdy nie wymieniałem kółek w przerzutce. Niedawno wymieniłem w Szkocie, a teraz zajeździłem kółeczka w Cubku. Pod koniec piszczały, haczyły, a nawet stawały. Ledwo dojechałem. Teraz trza wymienić, bo nie będę już ich reanimował.

Szwagrowe Ciało

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 7

Ja to mam całkiem fajnie. Mam dwóch Szwagrów i dwoch jeździ na rowerze.
Dzień wolny. Niewe ma inne plany. Ustawkę robie właśnie z dwoma wyżej wymienionymi. Cel jasno określony - działka Rootera, gdzieś za NDM.

Szwagier, nie będący Rooterem, dojeżdża do mnie samochodem. Razem jedziemy do Łomianek, gdzie czeka na nas Rooter. Razem ruszamy przed siebie. Trasa głównie asfaltowa. Starą siódemką dojeżdzamy do Czosnowa i dalej do NDM. Za miastem robi się pusto. Lecimy asfaltami. Postój robimy w Jońcu na piwko. Na miejsce docierami w całkiej niezłej formie.

Na miejscu okazuje się, że mamy jeszcze kurs po kiełbę i izobronik.

Po posiłku powoli zbieramy sie nazad. Rooter miał zostać i wracać z familią, ale nie miał jeszcze dosyć i wraca z nami do W-wy.

Powrót bardzo szybki. Do NDM docieramy po 1,5 godzinie ze średnią bliską 30km/h. Panowie oglądają mój zad i chyba to lubią ;)

Powrót tą samą drogą. Na wysokości Palmir Rooter ucieka w kierunku KPN. My ze Szwagrem lecimy dalej do W-wy.

Fajny dzień. Fajna jazda. Duży respect dla Szwagrów, że przejechali całość i nie umarli ;)

praca, a po pracy ....

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 3

Rano do pracy.
Wracając widzę przed sobą żółty trykot (fajne słowo ;) Gonię i doganiam samą Che ;)

Gadając, jedziemy razem aż do Powstańców. Na koniec okazało się, że ma jeszcze do zrobienia 4 godziny siły !!! Ja wymiękłem i pojechałem do domu ;)

zwykła praca

Wtorek, 5 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Zwykła jazda do pracy i powrót. Nic więcej nie pamietam ;)

zwykła praca

Poniedziałek, 4 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Zwykła jazda do pracy i powrót. Nic więcej nie pamietam ;)

zwykłe trzepactwo kaemów

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Mam pół niedzieli wolne. Mam firmowy challenge na Endomondo, gdzie wspólnie nabijamy kaemy. Więc trza się ruszyć i coś pokręcić.

Nabijam opony, bo planuję głównie asfalt. Lecę przez Lipków i Wiktorów do Zaborowa. Dalej Leszno i skręt na NDM. Od tego momentu wiatr mi sprzyja. W Czosnowie kieruję się na Łomianki. Pod mostem Połnocnym spotykam Zosię, z którą byliśmy w Toruniu. Gadając dojechaliśmy do Agrykoli, gdzie ja uciekłem na stadion Legii, gdzie żona miała jakiś event piłkarski z Dudkiem i dzieciakami.

Ze stadionu pojechałem jeszcze do Szwagrów na Grochów i dalej wróciłem do domu.